Εκτύπωση

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ (3-2-2014)

Γράφτηκε από τον/την ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ. Posted in ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΤΡΑΤΟΣ ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ - ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙΣΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ  (3-2-2014)

http://4.bp.blogspot.com/-caExuCHZ0OQ/Uu-krMZf4EI/AAAAAAAASPs/K8CRvcsN6kc/s1600/%CE%A3%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82+%CE%A7%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82.jpgΣυμπατριώτισσες και Συμπατριώτες, 

 Το έντυπο σήμα που υπογράφει ο ίδιος ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σύμφωνα με το οποίο το πλοίο ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ επανέρχεται κανονικά στα εγκεκριμένα του δρομολόγια από 21-02-2014 αποτελεί αναμφίβολα μια ευχάριστη εξέλιξη που τουλάχιστον επί του παρόντος επιλύει (εφόσον τηρηθεί!) το πρόβλημα της συγκοινωνίας των νησιών μας και της σύνδεσής τους με τον Πειραιά, το Γύθειο και την Κρήτη.Παράλληλα, ανακουφίζει και τον κλάδο του τουρισμού και κυρίως το θέμα των κρατήσεων, αφού τουλάχιστον μέχρι 28 Αυγούστου τα δρομολόγια φαίνεται πως θα τηρηθούν, όντας ήδη εγκεκριμένα. Αναμένουμε όλοι λοιπόν την τήρηση του σήματος του κ. Υπουργού. 

 Εκτιμώ ότι οι αντιδράσεις που υπήρξαν από το σύνολο της τοπικής μας κοινωνίας (φορέων και πολιτών) συνέβαλαν προκειμένου να αλλάξουν τα αρχικά σχέδια της ΛΑΝΕ και του ΥΝΑ, σύμφωνα με τα οποία έως τέλος Ιανουαρίου θα λυνόταν πρόωρα η σύμβαση της ΛΑΝΕ. Υπενθυμίζω ότι την πρόθεση αυτή είχε εκφράσει δημοσίως ο κ. Υπουργός σε πολλές περιστάσεις, τόσο στα ΜΜΕ, όσο και σε κατ΄ιδίαν συναντήσεις του με εκπροσώπους φορέων. Φαίνεται λοιπόν πως όλες οι αντιδράσεις έκαναν το ΥΝΑ να αλλάξει - τουλάχιστον προς το παρόν - άποψη για τη γραμμή μας. Ωστόσο, το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής μας σύνδεσης είναι υπαρκτό αφού στόχος όλων μας πρέπει να είναι η ΜΟΝΙΜΗ και ΒΙΩΣΙΜΗ επίλυσή του με σταθερά, ετήσια, απρόσκοπτα και μη διακινδυνευόμενα δρομολόγια, κυρίως μετά τον Αύγουστο του 2014 οπότε και σταματούν τα μέχρι τότε εγκεκριμένα δρομολόγια του ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνω αυτό που είχα αρχικά προτείνει, δηλαδή τη συνεργασία όλων των φορέων και πολιτών για την αποτύπωση συγκεκριμένων και κοστολογημένων προτάσεων ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης των Κυθήρων και Αντικυθήρων, σε βάθος προβλεπτού μέλλοντος και με βάση την σήμερα διαμορφωμένη δυσχερή κατάσταση της ελληνικής ακτοπλοίας, η οποία δυστυχώς δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια διαπραγμάτευσης και απαιτήσεων. 

Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω τους Αντικυθηρίους (φορείς και πολίτες) που από την αρχή αποφάσισαν να κινηθούν νομικά για το μείζον θέμα του συγκοινωνιακού τους αποκλεισμού από Πειραιά, Γύθειο και Κρήτη, καθώς άποψή μου ήταν και παραμένει ότι τόσο το εξώδικο που έγινε προς την Κυβέρνηση, όσο και όλες οι δυναμικές ενέργειες, υπήρξαν σημαντικότατο μέσο άσκησης πίεσης για την διαφαινόμενη προσωρινή επίλυση του ζητήματός μας. Παράλληλα συγχαίρω τον κ. Μπαχτή για την αποκλειστικότητα της είδησης.  

Ευελπιστώ να τηρηθεί το σήμα του ΥΝΑ (καθώς "μηδένα προ του τέλους μακάριζε") και αναμένω και τις απαντήσεις που θα δώσει ο ίδιος ο κ. Υπουργός από το επίσημο βήμα της Βουλής των Ελλήνων, στις επίκαιρες ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί από μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου σχετικά με το θέμα αυτό.  

Στράτος Χαρχαλάκης

Πρόεδρος Εγχωρίου Περιουσίας

 

Αντικύθηρα, Antikythira, Antikythera, Αίγιλα, Μηχανισμός, Αστρολάβος, Έφηβος, Ανασκαφές